Why should it never go?


© - Copyright Eva - lovetowrite.blogg.se

Okej. Jag erkänner. Har ångest. Skrivarkramp/idétorka/insperationsbrist. Som bara den. Kan det bli sämre? Klockan är tio i tio och jag håller på med "huset" uppgiften på svenskan. Har no idea vad jag ska skriva om. Hade det för tio minuter sedan, men sedan när jag skulle börja skriva så stod det helt still i den där förbaskade hjärnan... Nu orkar jag verkligen inte mer, nu går jag och lägger mig! Blä! Sleep well!

PEACE AND LOVE EVA

Kommenterat:
Postat av: therese

sv: tack så mycket! :)

2009-10-15 @ 21:29:16
URL: http://seul.blogg.se/


Skriv gärna en kommentar! Det gör mig jätteglad! Men kom ihåg, be nice! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Här skriver du din kommentar:
Trackback
RSS 2.0