Skyline of big apple

Hi everbody! Haha, börjar nästan snacka engelska! Nej, nej så långt har det ännu inte gått. Hur är det där hemma i sverige? Regnar det? Snöar det? Här är det varmt och skönt, närmare 22 grader! Idag har jag cyklat omkring i central park och sprungit runt i china town. Nu har vi bytt hotell och fått ett jätte fint rum på trettiåttonde vånigen med utsikt över hela New York. Sitter nu med en kopp te i handen och läser en guidebok om New York och njuter av New Yorks vackra natt. Så himla coolt! Framför mig har jag tio skyhöga byggnader med tusentals små fönster som lyser upp New York så fint. Har ätit en fantastisk middag idag igen med familjen. Som ni märkt har jag inte laddat upp några bilder, dum som jag var glömde jag kamerasladden hemma. Men jag lovar att posta upp en massa bilder när jag kommer hem. Nu ska jag ta en dusch och sedan gå och lägga mig. Puss å kram! ♥

PEACE AND LOVE EVA

Kommenterat:
Postat av: tasha

ja, det är kallt här i sverige. jag har t.o.m fått börja ha strumpbyxor under mina vanliga byxor! tack för frågorna. Dom var jättebra.

2009-10-21 @ 07:39:44
URL: http://tashas.blogg.se/


Skriv gärna en kommentar! Det gör mig jätteglad! Men kom ihåg, be nice! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Här skriver du din kommentar:
Trackback
RSS 2.0