Ready for NY!


Hej bloggen! Nu är det lite drygt tjugo minuter kvar tills taxin kommer som ska skjussa oss till arlanda där vi sen tar flyget till New York. Så bloggen kommer inte vara så aktiv under den här veckan! Ska försöka blogga lite från NY men vet inte än om det går. Vi får vänta och se helt enkelt! Nu ska jag bara upp och packa det sista och är sedan redo för New York! Medans jag är borta kan vi väl ha en liten "frågestund"? Fraga vad ni vill medans jag är borta så ska jag svara på frågorna när jag kommer hem!

PEACE AND LOVE EVA

Kommenterat:
Postat av: nea<3:)

woho! kmr verkligen sakna dig!<333 just nu e ja på midda hos ngra kompisar. men, men... frågor... hmmm... juste! hur skriver du i dina berättlser/noveller, alltså jag form hon form. ok, jag vet det rredan men kanske inte de andra... jo! vänta jag har en till... hur många besöker din blogg per dag? får se om det blir ngra fler sen!<3

puss å kram!<3

2009-10-17 @ 22:07:21
Postat av: tasha♥

hoppas du har det kul i NY! jag saknar dig redan♥

Frågor! Hhm... Skriver du på lektionerna (fast du inte får) ??? Det gör nämligen lilla jag...

2009-10-18 @ 19:34:42
URL: http://tashas.blogg.se/


Skriv gärna en kommentar! Det gör mig jätteglad! Men kom ihåg, be nice! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Här skriver du din kommentar:
Trackback
RSS 2.0