New york rock!

God kväll alla läsare! (?) Eller ska jag säga god morgon? Hehe, vet inte, här är det i alla fall kväll så jag tar väl och säger god kväll då! Hur har er dag varit? Min har varit helt fantastisk! Jag säger bara två ord, new york rock! Så himla cool stad alltså, människorna, cafeérna, restaurangerna, bilarna, affärerna och för att inte tala om husen! Nu har vi varit här lite mer en ett dygn, men har redan hunnit med att fika på starbucks, ätit en english breakfest, varit i new yorks näst högsta skyskrapa, varit på en rundtur på den största tv-kanalen nbc tv-studior och shoppat på världens största varuhus. Nu är jag, precis som igår, helt slut. Har käkat en underbar middag på en italiensk restaurang, tror den toppar alla mina restaurang besök någonsin! Åt världens godaste pasta och en oemotståndligt god tiramisu till efterrätt. Nu ligger jag helt död i sängen här på rummet framför tv:n, haha. Står inför ett stort dilemma - ska jag ta ett bad eller ska jag duscha? Haha, snacka om lyxproblem! nej det blir nog ett bad ändå. Sedan blir det nog lite tv och någrs sidor ur min bok och sedan till att sova. Ses i morgon!

PS. Till mina kompisar - saknar er så himla mycket! Det märks verkligen att en stor del av mig är lämnad hemma, och den delen ligger hos er just nu, i era hjärtan. Så lova att ta hand om den väl tills jag kommer hem! DS.

PEACE AND LOVE EVA

Kommenterat:


Skriv gärna en kommentar! Det gör mig jätteglad! Men kom ihåg, be nice! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Här skriver du din kommentar:
Trackback
RSS 2.0