Hatkärlek

Ett stort dilemma pågår inom mig just nu. Det rör sig om bloggen. Jag har någon slags hatkärlek till den här bloggen. Jag älskar att blogga, men samtidigt så hatar jag att blogga. Designen tillexempel. Den är hemsk. Många av inläggen stör jag mig fruktansvärt mycket på. Så ja, det är lika bra att säga det, troligtvis kommer jag inte att blogga mer. Eller bloggen kommer åtminstone ligga nere att tag, måste fixa designen och radera inlägg etc. Om jag startar en ny blogg, vilket är ganska troligt, så kommer jag naturligtvis länka till den från den här sidan. Det har varit väldigt roligt att blogga, men nu är tiden ute... Tack för denna tid, och jag hoppas att vi ses snart igen!

Ta vara på er själva, värna om era nära och kära och njut av livet fullt ut!

Ta hand om er.


PEACE AND LOVE EVA

 

Kommenterat:
Postat av: nea

vad tråkit...

2009-10-23 @ 17:25:32


Skriv gärna en kommentar! Det gör mig jätteglad! Men kom ihåg, be nice! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Här skriver du din kommentar:
Trackback
RSS 2.0