First day in big apple

Hej allihopa! Nu är jag i NY! Resan gick jätte bra, hade väldigt bra platser och maten var jätte god! NY är ju sex timmar tidigare än Sverige så här är klockan bara åtta. Vi åkte taxi in till city från flygplatsen och checkade in på vårat hotell. På hotellet så duschade vi och frächade upp oss lite och drog sedan ut på stan. Känns så himla overkligt, att bara gå omkring i livliga NY i den kolsvarta natten... NY är så himla coolt! Ingen stad liknar Ny!Sådant ser man ju bara på film! Nu är vi på hotellrummet och bara slappar, är väldigt trött efter resan. Hemma i Sverige är ju klockan två på natten. Nu ska jag ta ett varmt bad och smälta alla nya intryck...

Påminnelse: Glöm inte frågestunden! Fortsätt ställ frågor!

PEACE AND LOVE EVA

Kommenterat:
Postat av: nea

du mejlade mig aldrig:( tänk om ja blev orolig... Men en sak e säker; ja e avis<3

2009-10-18 @ 10:50:05


Skriv gärna en kommentar! Det gör mig jätteglad! Men kom ihåg, be nice! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Här skriver du din kommentar:
Trackback
RSS 2.0