I´ts human to forget things...

Sorry, har glömt...
Har ju inta svarat på veckans fråga! Dumt av mig, jag ber om ursäkt! Så, veckans fråga...

Hur många noveller/berättelser skriver du ungefär på en månad?

Ojojoj, bra fråga! Det är väldigt olika, ibland kanske jag skriver en om dagen (alltså ca 30 i månaden) och ibland kanske ingenting alls. Men det vanligaste är nog tre-fyra i veckan. Dikter och kortare texter blir lite mer, kanske två-tre om dagen. Men det är ju som sagt väldigt olika!

Blev inte något vidare långt svar, hehe... Men jag orkar inte skriva mer, har fullt upp med packningen! Snart kommer farmor och farfar förbi oh käkar middag, då blir det skaldjurskalas! Skaldjurskalas, haha vilket patetiskt ord! Nej nu måste jag fortsätta med packnigen. Ses!

PEACE AND LOVE EVA

Kommenterat:
Postat av: nea

mums... skaldjur! Tack för svaret förresten!<3

2009-10-17 @ 22:10:44


Skriv gärna en kommentar! Det gör mig jätteglad! Men kom ihåg, be nice! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Här skriver du din kommentar:
Trackback
RSS 2.0