Dagens planer

God morgon! Har precis vaknat till bruset av trafiken 200 meter under mig. Känns jätte härligt men samtidigt lite läskigt! Tanken på att falla ner där... Nej nu ska jag inte tänka på det! Ska bara ta en dusch och sedan dra ut på stan med familjen och käka frukost. Blir antagligen på starbucks eller på en diner. Sedan blir det en titt på FN-skrapan och sedan förbi Macys en sväng. Har ju redan varit där en gång men vi går dit igen, trots att vi var där en timme eller två har vi bara hunnit gå igenom två våningar, haha. önskar en trevlig dag!

PS. har ni sett att jag har skaffat bloggkoll? Lägg gärna till mig så får ni lättare koll på mig, haha! Om ni inte vet vad det är så kan ni titta på den lilla animerade filmen där dom förklarar hur det går till genom att trycka på bloggkolls-ikonen. DS.

PEACE AND LOVE EVA

Kommenterat:
Postat av: Sweet Atti

Vet u vad? Även om det inte är till någon tröst så lider jag med dig.. :) Lovar att tänka på dig!

2009-10-21 @ 15:54:01
URL: http://sweetatti.blogg.se/


Skriv gärna en kommentar! Det gör mig jätteglad! Men kom ihåg, be nice! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Här skriver du din kommentar:
Trackback
RSS 2.0