Beslut

Okej, jag har bestämt mig. Lovetowrite kommer inte längre vara aktiv. Jag kommer inte stänga ner bloggen, jag har inte hjärta att göra det (haha, jag vet det låter patetiskt!). Men, dont worry! Ni kan istället följa mig på mylifeincolours.blogg.se. Hoppas att ni följer mig där! Puss och kram, älskar er! ♥

Kommenterat:
Postat av: nea

tredjegangengilt kan du väl döpa om den till?(sarkastisk)

2009-10-26 @ 21:56:50
Postat av: JULIA - FOTOBLOGG

sv: Gör mina designer i Photoshop! :D

2009-10-31 @ 13:53:47
URL: http://nikons.blogg.se/
Postat av: nea

länken funkar ej!XD

2009-12-05 @ 15:10:32


Skriv gärna en kommentar! Det gör mig jätteglad! Men kom ihåg, be nice! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Här skriver du din kommentar:
Trackback
RSS 2.0